loading...
اسکریپ سایت|پلاگین چت روم
HAMED بازدید : 59 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

الکساچیست؟

یک سایت قدرت مند و هوشمند تحت نظر سایت آمازون فعالیت خود را اغاز کرده و وظیفه آن رتبه بندی سایت ها و وبلاگ ها بر اساس بازدید است.

همانطور که میدانید یکی از دغدغه های وبلاگ نویسان و سایت داران رتبه بندی سایتاشون هست که در دنیایی که سایت های زیادی فعالیت میکنند این رتبه ها بسیار اهمیت دارد.

در این مقاله برای شما 12 روش برای افزایش رتبه شما درالکسارو آماده کردیم،پس با ما تا همراه باشید.

1.افزایش بازدید

بازدید در رتبه بندی سایت در الکسا بسیار نقش مهمی رو ایفا میکند در این مرحله ما یک سری نکات رو به شما اموزش میدهیم تا برای گرفتن ترافیک بهتر به وبتان کمک کند.

 

بدون نیاز به رعایت سئو

.برای سایتتان یک وبلاگ بسازید چون محیط وبلاگ گرم و صمیمی تر است

.بازدید کنندگان رو تشویق کنید مطالبتان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند

.برای سایتتان حتما ارسال پست توسط میهمان را فعال کنید چون این کار باعث میشود نویسنده به سایت شما علاقه مند شود و مطالبش را با دیگران به اشتراک بگذارند.

 

رعایت نکات سئو

استفاده از کلمات کلیدی مناسب

سعی کنید موقع ثبت دامنه دامنه ای رو انتخاب کنید که به موضوع مورد علاقه شما نزدیک تر باشد.

حتما برای عکس ها عنوان و توضیح بگذارید

اگر دارای سایت هستیدعکس ها رو در سایت خودتون آپلودکنید

سعی کنید در مطالبتان همیشه به مطالب دیگر لینک بدید که این باعث میشود ربات ها دسترسی بیشتری به سایت شما داشته باشند

.اگر مطالبی را کپی می کنید منبع را حتما ذکر کنید

دریافت بک لینک مناسب برای سایت و وبلاگ بسیار مفید هست

2.نصب تولبار الکسا

شما میتوانید تولبار الکسا رو از لینک زیر نصب نمایید که این تولبار نقش مهمی رو برای نشان دادن و پیگیری سایت ها ایفا میکند.

http://www.alexa.com/toolbar

 

3.ویجت الکسا را در سایت و وبلاگتان قرار دهید

شما میتوانید ویجت الکسا رو از لینک زیر دریافت کرده و با استفاده از کد های جاوا اسکریپت ان را برای سایت یا وبلاگ خود بسازید که نشان دهنده رتبه سایتو همچنین باعث بروزرسانی سریع تر سایت و وبلاگ شما می شود.

http://alexa.com/siteowners/widgets

 

4.ساخت تولبار الکسای اختصاصی

برای سایت و وبلاگتان تولبار اختصاصی بسازید و میتوانید از طریق همین تولبار ترافیک سایت خود را بالا ببرید.

 

5. تشویق بازدید کنندگان به نصب تولبار الکسا

بازدید کنندگان سایت و وبلاگ خود را تشویق کنید که تولبار سایت و وبلاگتان را نصب کنند چون هرچه تعداد نصب شده های تولبارتان بالا برود رتبه شما در الکسا بهوبود یافته در نتیجه ترافیک بیشتری میگیرید.

 

6..سایت خود را در الکسا ثبت کنید

اگر از ان دسته از افرادی هستید که تحمل ندارید و دوست دارید سایت و وبلاگتان زود پیشرفت کند پیشنهاد میکنم سایتتان رو در الکسا ثبت کنید البته هیچ احتیاجی به ثبت در الکسا نیست چون بعد از گذشت چند روز سایتتون به صورت خودکار در الکسا ثبت میشه.

7.ساخت بک لینک برای سایت و وبلاگ

برای سایتتون بک لینک بگیرید.هرچه تعداد بک لینک هاتون بالاتر باشه شما در نزد گوگل و الکسا محبوب تر هستید.البته باید توجه داشته باشید که هر بک لینکی رو نباید بگیرید.سعی کنید در سایت هایی که پیج رنک خوب و از بازدید خوبی برخوردار هستند نظر گذاشته و لینک خود را انجا بزارید که به نوعی بک لینک محسوب میشه.

 

8.بروزرسانی مرتب سایت

اطلاعات و محتوای سایت خود را همواره بروزرسانی نمائید. الکسا نیز همانندگوگل به وب سایت هایی که به طور منظم بروز می شوند رتبه بیشتری می دهد.

سعی کنید مطالب رو در یک ساعت معین انتشار دهید که بعد از مدتی اسپایدر ها و ربات ها به آن عادت کرده و در آن ساعت به سایت و وبلاگ شما میان.

 

9.محتوای مفید

محتوای مفید یکی از راه های جذب کاربر و بازدید کننده هست برعکس محتوای کپی که ضرر هم داره برای سایت.سعی کنید مطالبی که میزارید دارای عنوان طولانی نباشه و مطالب رو یه دفعه زیاد نزارید چون بازدید کننده اگر حجم عظیمی از یک نوشته رو ببینه ممکنه اصلا به ان توجه نکنه و یا اگر در حال خواند آن باشه نصفه کاره ولش کنه.

 

10.فعالیت در شبکه های اجتماعی

به شبکه های اجتماعی وصل باشید و در ان جا برای سایت و وبلاگتون صفحه شخصی بسازید و مطالبتان را در آنجا به اشتراک بزارید.شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک،توییتر که پر از مخاطب و افرادی هستند که در انجا فعالیت می کنند بهترین گزینه است اما اگر دسترسی به این سایت ها رو ندارید جای هیچ نگرانی نیست میتونید از شبکه های اجتماعی معرفو ایران نظیر کلوب داتکام و فیس نما هم که کاربران فارسی زبان در ان فعالیت میکنند استفاده کنید.

 

11.ثبت سایت در دایرکتوری ها

سایت و وبلاگ خودتون رو در دایرکتوری های بزرگ ثبت کنید و میتوانید از آن ها بک لینک و ترافیک دریافت کنید. پیشنهاد ما به شما دایرکتوری های  یاهو، بینگ و... هست. همچنین میتوانید سایت خودتان رو در دایرکتوری های ایرانی هم ثبت کنید که بسیار مفید هست.

 

12.ثبت وبلاگ در دایرکتوری وبلاگ ها

وبلاگ ها هم دایرکتوری هایی مخصوص خود دارند و بحثشون با سایت فرق میکنه.اگر دارای وبلاگ هستید میتوانید علاوه بر ثبت وبلاگ در دایرکتوری های بالا در دایرکتوری های مخصوص وبلاگ ها هم وبلاگتون رو ثبت کنید.

 

امیدوارم از این اموزش بهره بگیرید و سایت و وبلاگ هاتون رو بتونید در دنیای بزرگ نت به همه نشون بدید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
یه سایت جامع در مورد پلاگین ها و اسکیریپ و قالب ها افزودنیاهای چت روم و سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 1,941
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,027
  • بازدید ماه : 2,601
  • بازدید سال : 6,764
  • بازدید کلی : 102,778