loading...
اسکریپ سایت|پلاگین چت روم
HAMED بازدید : 1230 سه شنبه 08 مهر 1393 نظرات (6)

یه بک آپ چت روم قرار دادم که کم حجمه امیدوارم خوشتون بیاد رمز دوم پنل مدیریت 123456789

برای ورود به پنل مدیریت namchatroom.ir/panel

اس کیو ال هم داخل خود پوشه است

 

 

 

دانلود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1394/01/15 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید مای کیو اس الشو میشه جدا بزارید دانلود کنیم؟نیاز به ایمپورت هم داره؟من نصب کردم اطلاعات دیتابیسو رو هم وارد کردم ولی نصب نمیشه به ادرس زیر بیاید ببینید
uchat.cloudsite.ir
پاسخ : سلام
عزیز اس کیو ال داخل خود فایل بک اپ هست اسم پوشه هم به اسم این سایته, بله باید اس کیو ال رو هم ایمپورت کنید
این پیام هم که روی صفحه سایتتونه یعنی اینکه اطلاعات مشکل داره

این نظر توسط علیرضاج در تاریخ 1394/01/15 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

سلام.اس کیو ال رو ایمپورت میکنیم یانه؟نیاز به ایمپورت داره؟
پاسخ : سلام
بله باید اس کیو ال رو ایمپورت کنید تا چت روم کار کنه

این نظر توسط Abolfazl در تاریخ 1394/01/12 و 11:53 دقیقه ارسال شده است

سلام برای من پنا باز میشه اما موقع ورود میگه نام کاربری و یا رمز اشتباه است
پاسخ : سلام
خب شما حتما اشتباهی میکنید چون من نصب کردم هیچ مشکلی نداشت تو نام کاربری با رمز بیشتر دقت کنید درست میشه

این نظر توسط nima در تاریخ 1393/11/06 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی دادا رمز admin چیه؟
پاسخ : قربانت
وقتی اس کیو ال رو در دیتا بیس ایمپورت کردین توی تیبل db1_etchat_user
رمز ادمین رو به راحتی عوض کنید

این نظر توسط ناشناس در تاریخ 1393/10/23 و 23:30 دقیقه ارسال شده است

سلام بک آپش خوب بود ولی برای من پنلو باز نمیکنه صفحه سفیده
http://chat.eagles-team.xzn.ir/panel
اگه میشه کمک کنید
پاسخ : سلام
اطلاعاتتون رو باید در db,db-2,db2وارد کنید تا پنل متصل بشه

این نظر توسط HADI در تاریخ 1393/07/16 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
یه سایت جامع در مورد پلاگین ها و اسکیریپ و قالب ها افزودنیاهای چت روم و سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 4,247
  • بازدید کلی : 100,261