loading...
اسکریپ سایت|پلاگین چت روم
HAMED بازدید : 200 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (1)

آموزش گذاشتن پیام افلاین برای بک آپ نفس طرح

 

 

سلام امروز با یک اموزش جدید در خدمتتون هستم.

 

خوب برای گذاشتن ایکون پیام افلاین به فایل engine.js موجود در پوشه js قالب خودتون برید.

و کد زیر رو پیدا کنید:

 

$('link_eshgh').onclick = function () {window.open(url('love'), '_blank')};

 

حالا کد زیر رو بعد از کد بالا قرار دهید:

 

$('link_offlinemsg').onclick = function () {var win_offlinemess = new Window({    url: 'ajax/chat.msgoffline',    title: 'صندوق پیام',    className: $win_style,    width: 260,    height: 350,    top: eval($mouse.top - 400),    left: eval($mouse.left - 140),    resizable: true,    showEffect: Effect.Appear,    hideEffect: Effect.Fade,    showEffectOptions: {        duration: 0.5    },    hideEffectOptions: {        duration: 0.5    },    draggable: true,    minimizable: false,    maximizable: false,    destroyOnClose: false,    opacity: 1});win_offlinemess.show();};  

 

 

خوب اموزش تمام شد فقط اگر مشکلی داشتید در نظرات بیان کنید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط vahid در تاریخ 1394/01/11 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من این کارو کردم دقیق کد رو جایگزین کردم اما نشد چرا ؟؟؟؟؟
اموزششو دقیق کنید خودتون ایا امتحان کردید
خودتون امتحان کنید بعد قرار بدید
پاسخ : سلام من امتحان کردم شد اما قرار دادن پیام افلاین یه سری مشکلات داره به نظر من شما برید بک آپ کامل رو دانلود کنید خیلی هم بهتره

www.chatwhite.ir
atlasmizban.ir/chatwhite.zip
atlasmizban.ir/sql.zip
نمونه چت
دانلود بک اپ
اس کیو ال رو براتون قرار دادم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
یه سایت جامع در مورد پلاگین ها و اسکیریپ و قالب ها افزودنیاهای چت روم و سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 214
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 1,924
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,010
  • بازدید ماه : 2,584
  • بازدید سال : 6,747
  • بازدید کلی : 102,761